Türkiye’de tam yüz germe

tam yüz germe fiyatı 1
Tarafından yazılmıştır Laura

Türkiye’de İstanbul’da yüz germe, cildinizi gençleştirerek daha genç görünmenizi sağlamayı amaçlayan bir plastik cerrahi türüdür.

EniyiKlinik.com, Türkiye’de tam yüz germe ameliyatı hakkında bilgi sağlar ve nitelikli cerrahlarla bir operasyon rezervasyonu yapmanıza yardımcı olur. Bu içerik yalnızca bilgi amaçlıdır ve bir tıp uzmanının tavsiyesinin yerini alması amaçlanmamıştır.

Türkiye’de tam yüz germe ameliyatı fiyatları

Türkiye’de İstanbul’da tam yüz gerdirmenin ortalama maliyeti 2.200 Avro’dur. İhtiyaçlarınıza bağlı olarak fiyat 2.000 Euro ile 2.400 Euro arasında değişebilir.

Tam yüz germe2200 €

Tam yüz germe nedir?

Birçok modern yaşlanma karşıtı prosedür, hastalara cilt yaşlanması belirtilerinde yalnızca geçici bir iyileşme sağlar. Bir kişinin yüzünde yaşlanmanın erken başlaması, sürekli stres, uyku ve dinlenme eksikliği, vitamin eksiklikleri, kötü beslenme, hareketsiz bir yaşam tarzı ve kalitesiz kozmetik kullanımı gibi faktörlere bağlıdır.

Tüm bu faktörler yüz cildinin erken yaşlanmasının bedeli olabilir. Genç bir görünümü korumak 30 yaşın üzerindeki hastalar için giderek zorlaşmaktadır.

Kırışıklıkların ve nazofarengeal kıvrımların ilerleyici gelişimi, bulanık yüz hatları ve yüzün yumuşak dokularının sarkması geri döndürülemez hale gelmektedir. Zamanla, özel kozmetik ürünler ve teknikler artık ameliyat olmadan önemli bir gençleştirici sonuç elde edememektedir.

Yüz germe her zaman hasta ve doktor arasında bir işbirliğidir. Güven, sabır ve itimada dayanmalıdır. Ameliyattan sonra istenen sonuca ulaşmak için, yüz germenin tüm aşamaları ve Türkiye’de kozmetik plastik cerrahi sonrası ameliyat sonrası dönem hakkında mümkün olduğunca fazla bilgiyi netleştirmelisiniz.

Ameliyat türünüze ve klinik durumunuza uygun profesyonellerin tavsiyelerini anlamaya çalışmalısınız. Bir doktorun tavsiyelerini dinlemek size uzun yıllar boyunca iç rahatlığı ve sonuçtan memnuniyet hissi verecektir.

Türkiye’de tam yüz germe endikasyonları ve kontrendikasyonları

Estetik plastik cerrahi veya yüz germe, gençleştirme ortak amacı ile yüzü sıkılaştırma ve yüz ovalini düzeltme ameliyatıdır. Hastanın yüzünün görünümünü ve durumunu iyileştirir.

Gençleştirme için en etkili seçeneklerden biri yüz germedir. Türkiye’de yüz ve boyun yumuşak doku cerrahisi ilk olarak yirminci yüzyılın başlarında gerçekleştirilmiştir.

Bugün, İstanbul’da yüz germe en popüler yaşlanma karşıtı plastik cerrahi prosedürlerinden biridir. Zaman içinde, cerrahi olmayan (non-invaziv) prosedürler de dahil olmak üzere yeni yüz germe türleri geliştirilmiştir.

Türkiye’de yüz germe, çekiciliğinizi geri kazandırmak için garantili sonuçlarla profesyonelce gerçekleştirilen bir operasyondur. İstanbul’daki plastik cerrahi operasyonlarının sıklığı göz önüne alındığında, tedavinin maliyeti hoş bir sürpriz olacaktır.

Türk hastanelerinde yüz germe ameliyatı endikasyonları:

• Elastikiyet kaybı, yüz derisinde sarkma
  • Kırışıklık ve kıvrımların varlığı
  • Yüz ve boyun derisinde yaşlanma belirtileri
  • Bulanık yüz hatları
  • İkinci bir çene ve bıyığın varlığı
  • Yanaklarda, göz kapaklarında, alında vb. pitozis ve sarkma
  • Gözlerin veya dudak köşelerinin sarkması

Türkiye’deki hastanelerde yüz germe ameliyatı için kontrendikasyonlar:

• Hamilelik ve emzirme
  • Yüz derisinde iltihaplanma
  • İç organlarda ciddi patoloji
  • Akut kronik hastalıklar
  • Kan pıhtılaşma bozuklukları
  • Otoimmün hastalıklar
  • Kardiyovasküler hastalıklar
  • Kanser ve iyi huylu tümörler

Yüz Germe Çeşitleri

Günümüzde yüzün cerrahi olarak düzeltilmesi için her birinin kendine özgü avantajları olan birkaç farklı teknik bulunmaktadır: dairesel yüz germe, SMAS yüz germe, endoskopik yüz germe, lazer yüz germe ve alt yüz germe.

Dairesel yüz germe

Bu tür yüz germe, cilt yaşlanmasının tüm belirtilerini etkili bir şekilde ortadan kaldırmak için tasarlanmıştır. Dairesel yüz germe genel anestezi altında gerçekleştirilir. Yüz germe işlemi sırasında cerrah, kulakların önünde ve arkasında ve ayrıca saç çizgisi boyunca deride kesiler yapar. Bir sonraki adım cildi germek ve fazla deriyi çıkarmaktır.

Cerrah tüm cilt kesilerini diker ve ameliyattan iki hafta sonra dikişleri alır (bu sürenin uzunluğu her hastanın durumuna göre değişebilir). Kesilerden kaynaklanan yara izleri yaklaşık 20 gün sonra zar zor görülebilir.

Öngörülemeyen herhangi bir komplikasyon varsa, 6 ay içinde tamamen kaybolacaktır. Bununla birlikte, hastane seçiminde profesyonel olmayan bir yaklaşımın bir hastaya güzelliğine mal olabileceğini belirtmek gerekir.

Ayrıca bakınız: Türkiye’de uyluk germe

Rehabilitasyon aşamasının özellikleri ve süresi

Yüz germe ameliyatından sonra iyileşme birkaç hafta sürer. Operasyonun maksimum sonuçları altı ay sonra tahmin edilebilir. İlk birkaç gün hastanın enfeksiyona karşı korunmasını, dokuların hızlı iyileşmesini ve yüzün yeni şekline uyum sağlamasını sağlayan özel bir kompresyon bandajı giymesi gerekir.

Türkiye’de yüz germe ameliyatından sonra vücudun olağan tepkisi ciltte ödem ve kızarıklık oluşmasıdır. Ameliyat sonrası kompresyon bu süreçleri azaltmaya yardımcı olacaktır. Ağrıyı azaltmak için uygun ilaçlar önerilecektir.

Ayrıca şunları da yapmanız gerekecektir:

• Ağırlık kaldırma gibi fiziksel aktiviteleri sınırlandırın
  • Başta sigara olmak üzere kötü alışkanlıklardan kaçının
  • Doğrudan güneş ışığı altında yürümekten ve solaryuma girmekten kaçının.

İstanbul’da yetkin bir doktora sahip iyi bir klinikle iletişime geçerek ve ameliyat sonrası dönemde tüm tavsiyelere uyarak komplikasyon gelişme riski minimumdur. Diğer durumlarda enfeksiyon, önemli hematomlar, yüz asimetrisi, cilt hassasiyetinde azalma vb. meydana gelebilir.

Türkiye’de ameliyat sonrası komplikasyonları önlemek için antibiyotik verilmesi, yaraların tedavi edilmesi, sıvıların alınması için drenaj yapılması ve hatta Türkiye’de tam yüz germe ameliyatının tekrarlanması gerekebilir.

Hastaların herhangi bir komplikasyon yaşamaması için İstanbul’da maksimum cerrahi güvenliğe sahip eksiksiz bir yüz germe programı geliştirdik ve uyguladık.

Yüz germe tedavi programının maliyetine tercüme hizmetleri, transfer masrafları ve gerekirse hastalar ve refakatçi için konaklama da dahildir. Hastalar, ameliyattan sonraki rehabilitasyon döneminde kendilerine dikkat etmeli ve doktorun tüm tavsiyelerine uyduklarından emin olmalıdır.

Plastik cerrahi operasyonlarının olası komplikasyonları

Plastik cerrahide ameliyat sonrası komplikasyon gelişme olasılığı ilk başta göründüğü kadar düşük değildir.

Türkiye’de bir hastaneye gitmeden önce hasta, yüz gerdirme sonrasında komplikasyon riski olduğunun belirtildiği bir belge (aydınlatılmış onam belgesi) imzalar:

• Yüz gerdirme sonrasında doku incelmesinin en fazla olduğu bölgelerde cilt nekrozu meydana gelebilir.
  • Ameliyat sonrası yaranın süpürasyonu, sütürün yetersiz bakımına bağlıdır.
  • Hipertrofik yara izleri, cilt kıvrımlarının kötü yapılandırılması nedeniyle uzun süre ağrılı olabilir.
  • Yaşlılık lekeleri genellikle ince, hassas cilde sahip kişilerde gelişir. Bunlar genellikle bir yıl sonra başka bir tedaviye gerek kalmadan kaybolur.
  • Deforme olmuş yüz hatları cerrahın hatasından kaynaklanıyor olabilir.
  • Yara izi bölgesinde geçici saç dökülmesi, 3 ila 4 ay sonra yeni saçların çıkmaya başlaması.

Genel bir kural olarak, yüz gerdirme sonrası birçok komplikasyon başarıyla önlenebilir. Bunun için, sürekli olarak mükemmel sonuçlar elde eden, uluslararası standartlarda ve yetkin uzmanlara sahip olan Türkiye’deki büyük hastanelere başvurmanız gerekir.

Blefaroplasti ile başarıyla çözülebilen sorunlar

Türkiye’de göz kapağı ameliyatı, lazer prosedürleri veya dairesel yüz germe gibi diğer yaşlanma karşıtı prosedürlerle aynı anda gerçekleştirilebilir. Türkiye’de göz kapağı ameliyatı radikal bir gençleştirme yöntemidir. Göz çevresindeki cildin durumu tatmin ediciyse (yaşa bağlı değişiklikler önemli değilse), daha koruyucu tekniklere başvurabilirsiniz.

Blefaroplastiye alternatifler vardır:

• Botoks enjeksiyonları
  • Lenfatik drenaj masajı
  • Lazer yüzey yenileme
  • Üst göz kapağını kaldıran görünmez silikon pedlerin uygulanması

Bu etkinin geçici olacağını ve sonrasında her zaman göz kapağı ameliyatı olmanız gerekeceğini anlamalısınız.

Boyun germe ameliyatı endikasyonları

Birçok kişi için kremler, maskeler, masajlar ve maddi kozmetik prosedürler boyun derisinin esnekliğini korumak için yeterlidir.

Boyun germe genellikle aşağıdaki durumlarda gereklidir:

• Bu bölgede belirgin kırışıklıklar ve enine kıvrımlar
  • Boyun derisinde sarkma
  • Çene üzerinde ve altında fazla yağ
  • Ana kasın (platizma) zayıflaması
  • Boyun ve alt çene bölgesinde derinin zayıflaması ve “çuval” oluşumu

Türkiye’de boyun germe, başlıca yaşlanma karşıtı operasyonlardan biridir. Boyun, yüz ovalinin oluşumundan sorumlu olduğundan, Türkiye’de boyun germe, hastaların yaşlarından daha genç görünmelerini ve özgüvenlerini korumalarını sağlar.

Türkiye’de Kaş Kaldırma Çeşitleri

Alın yüzün üçte birini kaplar. İkinci üçte birlik kısmın görünümü önemli ölçüde buna bağlıdır. Yükseltilmiş süper siliyer kemerlere sahip pürüzsüz bir alın, uzun yılların kaybolmasını sağlar, bir kadının gözlerini açar ve yüz ifadesine hoş bir görünüm kazandırır. Bu etki cerrahi ve kozmetik yöntemlerle elde edilebilir.

Türkiye’de endoskopik kaş kaldırma

Endoskopik kaş kaldırma, kafa derisinde beş küçük kesi (4 ila 5 cm uzunluğunda) kullanılarak gerçekleştirilir. Bunlar kaşları sıkılaştırmak ve istenen pozisyonda sabitlemek için kullanılır. Alında yatay kırışıklıkların oluşumundan sorumlu kaslar diseke edilebilir. Operasyon 4 saat kadar sürer. Genel anestezi altında, hastane ortamında gerçekleştirilir. Kısa iyileşme süresi, minimum komplikasyon ve gözle görülür etki, endoskopiyi hem kadınlar hem de erkekler arasında popüler kılmaktadır.

Laura

Benim adım Laura. 2004'ten beri tıbbi ve bilimsel yazar olarak çalışıyorum. Bu alandaki 15 yılı aşkın deneyimim sayesinde, bilimsel ve tıbbi araştırma makaleleri ve konferans bildirileri de dahil olmak üzere çok çeşitli belgeleri yazma, çevirme ve düzenleme konusunda kapsamlı bir uzmanlığa sahibim.