Türkiye’de göğüs implantları

pektoral implant türkiye fiyatı ucuz 1
Tarafından yazılmıştır Laurence

Türkiye’de erkekler için pektoral implantlarla ilgili kozmetik prosedürler, göğüslerine şekil ve boyut vermek isteyen hastalar için idealdir.

EniyiKlinik.com, Türkiye’deki pektoral implantlar hakkında bilgi sağlar ve nitelikli cerrahlarla bir operasyon rezervasyonu yapmanıza yardımcı olur. Bu içerik yalnızca bilgi amaçlıdır ve bir tıp uzmanının tavsiyesinin yerini alması amaçlanmamıştır.

Türkiye’de pektoral implantların maliyeti nedir?

Türkiye’de pektoral implantların İstanbul’daki ortalama maliyeti 1.500 €’dur. İhtiyaçlarınıza bağlı olarak fiyat 1.300 ila 1.700 € arasında değişebilir.

Meme implantları1500 €

Pektoral implantlar nedir?

Türkiye’de erkekler için pektoral implantlarla ilgili kozmetik prosedürler, diğer egzersiz, ağırlık kaldırma veya diyet yöntemlerinin istenen sonuçları vermediği durumlarda göğüslerine şekil ve boyut kazandırmak isteyen hastalar için idealdir.

Doğuştan kusurları olan veya bir kaza ya da yaralanma sonrasında kas kaybı yaşayan hastalar için pektoral implant prosedürü genellikle doğal, simetrik bir göğüs bölgesi oluşturabilir.

Türkiye’deki gerçek kozmetik cerrahi prosedüründen önce, cerrah size mevcut implantların farklı şekil ve boyutlarını gösterebilir. Birlikte, mevcut kaslarınızın kıvrımlarına ve şekline doğal olarak uyacak olanı seçeceksiniz.

Ameliyat ne kadar sürer?

Türkiye’de meme implantı ameliyatı genellikle bir ila iki saat arasında sürer ve genel anestezi altında gerçekleştirilir.

Ameliyat acı verir mi?

Türkiye’de pektoral implant ameliyatı geçiren hastalar genellikle ameliyatı takip eden günlerde hafif ila orta şiddette ağrı yaşarlar.

Ağrı ve morarma yaygındır ve bir hafta içinde geçmesi gerekir. Doktorlar ağrıyı azaltmak için ağızdan ilaç reçete edebilir.

Ne kadar süre dayanır?

Türkiye’de çoğu kişi pektoral implantların sonuçlarından memnundur. İmplantların kendileri bir ömür boyu dayanacak şekilde tasarlanmıştır. Büyük komplikasyonlar dışında, ikincil ameliyat nadiren gereklidir. Türkiye’de pektoral implant ameliyatının sonuçları her birey için farklıdır.

Vücut şeklinize ve boyutunuza bağlı olarak, en büyük implanta sahip olmanın mutlaka en çok arzu edilen seçenek olmadığını unutmayın. İstediğiniz değişikliklerin makul ve ulaşılabilir olduğundan emin olmak için her zaman doktorunuzla görüşün.

Birçok hasta erkek ve kadın meme implantları arasındaki benzerliklerden endişe duymaktadır. Pektoral implantların kadın implantlarıyla aynı silikon malzemeden yapılmadığı unutulmamalıdır.

Erkekler için, aslında sızıntı yapmayan veya kırılmayan güçlü ancak esnek bir malzemedir (genellikle spor ağızlıklarında kullanılan malzemeye benzer).

Kadın implantlarının aksine, erkek pektoral büyütme, bireysel tercihe bağlı olarak farklı şekil ve boyutlarda gelen katı bir elastomer implant kullanır. Hastanın kendi kaslarına benzemek için göğüs bölgesinin üzerinde yükselir.

Çoğu hastanın pektoral ameliyattan sonra şişliği azaltmak için elastik bir yelek veya bandaj giymesi gerekecektir. Bununla birlikte, hastalar ağrı azalana kadar en az bir hafta boyunca orta derecede ağrı yaşayabilir.

Bol bol dinlenmek, iyi sıvı almak ve herhangi bir şey kaldırmamak ya da kendinizi aşırı zorlamamak önemlidir. En az altı hafta boyunca egzersiz yapamayacaksınız.

Size ağrı kesici reçete edilebilir, ancak kan pıhtılaşmasına neden olabileceğinden aspirin almamalısınız. Ameliyattan sonraki ikinci haftada kendinizi daha iyi hissedecek ve işe ve diğer birçok normal aktiviteye dönebileceksiniz.

Laurence

Benim adım Laurence Tung. Çeşitli alanlarda bilimsel bilgiye sahip bir tıp yazarıyım. Son zamanlarda romatoloji ve hiperkolesterolemi gibi terapötik alanları ele aldım. Ayrıca genomik, epigenetik, moleküler biyoloji ve biyokimya alanlarında da uzmanlığım var. EniyiKlinik.com'un sağlık turizmi konusunda kaliteli makaleler yayınlamasına yardımcı oluyorum.