Tunus’ta gingivektomi fiyatı

gingivektomi̇ fi̇yati 1
Tarafından yazılmıştır William

Tunus’ta gingivektomi hakkında bilmeniz gereken her şey! Tunus’ta ortalama fiyat nedir? Tunus’ta başarılı bir gingivektomi için tavsiyelerimiz.

EniyiKlinik.com sizi Tunus’taki gingivektomi hakkında bilgilendirir ve nitelikli Tunuslu cerrahlarla bir operasyon rezervasyonu yapmanıza yardımcı olur. Bu içerik yalnızca bilgi amaçlıdır ve bir tıp uzmanının tavsiyesinin yerini alması amaçlanmamıştır.

Tunus’ta gingivektomi fiyatı

Tunus’ta bir gingivektominin Tunus’taki ortalama maliyeti 35 avrodur. İhtiyaçlarınıza bağlı olarak fiyat 20 avro ile 50 avro arasında değişebilir.

ProsedürTunus fiyatı
Gingivektomi35 €

Gingivektomi nedir?

Tunus’ta gingivektomi, diş eti hastalığını tedavi etmek veya bir dişin veya diş bölümünün yüksekliğini veya genişliğini uzatmak için bir veya daha fazla dişin içinde ve çevresinde diş etlerinizin bir kısmının tamamen çıkarılması prosedürüdür. Periodontal cerrahi konusunda eğitimli bir genel diş hekimi tarafından gerçekleştirilebilir. Periodontal cerrahinin bir başka türü de gingivoplasti olarak adlandırılır. Gingivoplasti, gingivektomiden farklıdır çünkü birincisinde diş etlerinin sadece bir kısmı alınır. İkincisinde ise diş etinin tamamı çıkarılır.

Amerikan Diş Hekimleri Birliği’ne göre, 30 yaşın üzerindeki Amerikalıların yaklaşık %47,2’si bir çeşit periodontal hastalıktan (diş eti hastalığı olarak da bilinir) muzdariptir. Diş eti hastalığı önlenmezse veya teşhis edildikten sonra gerekli önlemler alınmazsa, diş eti hastalığının bir türünden muzdarip hastalar muhtemelen dişlerini kaybedeceklerdir. Periodontal hastalığın etkilerini iyileştirmek veya dişlerin etrafındaki yapıları etkileyen diş eti hastalığını düzeltmek için gingivektomi yapılabilir. Periodontal sorunları tersine çevirmeye yardımcı olabilecek birkaç prosedürden biridir. Bu prosedür hakkında daha fazla bilgi edinmek, nasıl uygulandığını öğrenmek ve gülüşünüzü ve diş etlerinizi en iyi duruma getirmek için olası bir tedavi seçeneği olup olmadığını öğrenmek için okumaya devam edin.

Periodontal hastalık nedir ve nasıl gelişir?

Periodontal hastalık, ağızdaki bakterilerin dişlere tutunmasıyla başlar. Bakteriler birikir ve çoğalarak diş plağı adı verilen bir biyofilm oluşturur. Plak dişlerin üzerinde kalırsa, bitişik diş eti dokusu iltihaplanabilir ve diş eti hastalığının erken bir formu olan diş eti iltihabının gelişmesine yol açabilir. Günlük diş ipi kullanımı ve bakterilerle savaşan bir diş macunu ile günde iki kez diş fırçalama diş eti iltihabının önlenmesine yardımcı olabilir.

Ağız hijyeni uygulamaları plak ve yiyecek artıklarını uzaklaştırır, dişlerin yüzeyini temizler ve diş eti çizgisindeki bakteri plağını ortadan kaldırır. Ancak plak ve gıda artıkları uzaklaştırılmaz ve ağız hijyeni uygulamaları sürdürülmezse, diş eti iltihabı kötüleşir ve diş eti dokusu daha fazla iltihaplanabilir, kanama meydana gelebilir, diş ile diş eti dokusu arasındaki alan derinleşerek periodontal bir cep oluşturabilir ve periodontal hastalık gelişebilir.

Periodontal cep, bakteri plağı diş eti çizgisinin altında birikmeye ve hareket etmeye devam ettiğinde gelişir. Bu aşamada, evde bakım plağı uzaklaştırmak için yeterince etkili değildir. Tedavi edilmezse, biyofilm diş eti çizgisinin altına yayılmaya ve cebin içini enfekte etmeye devam edecektir. Bu tip ilerlemiş periodontal hastalık diş köklerini de etkileyebilir ve enfekte olabilir. Dişler gevşeyebilir veya rahatsız olabilir ve hastanın diş eti ameliyatı olması gerekebilir. Bu aşamada Tunuslu diş hekiminiz size gingivektomi yaptırmanızı tavsiye edebilir.

Gingivektomi nasıl yapılır?

İşlem cerrahi bir neşter kullanılarak gerçekleştirilir; ancak bazı durumlarda bunun yerine düşük frekanslı lazer kullanılabilir. Hastalıklı doku kesilip çıkarılır, kalan diş etleri dişlerin içine ve çevresine dikişlerle yeniden tutturulur ve bölge salin solüsyonu ve özel durulamalarla temizlenir. İşlem sırasında hasta konforunu sağlamak için lokal anestezi kullanılır. İşlem tamamlandıktan sonra, dişlerin ve diş etlerinin içine ve çevresine cerrahi bir pansuman veya paket yerleştirilir. Bu sargı yaklaşık bir hafta boyunca yerinde bırakılır. Antibakteriyel bir gargara kullanmak iyileşme sürecine yardımcı olabilir.

Gingivektomiden sonra nasıl bir bakım gerekir?

Çoğu hasta operasyondan sonraki bir ay içinde normal ağız bakım rejimine devam edebilir. Bir diş hekimi veya periodontist ile düzenli kontroller prosedürün başarısını sağlayacaktır. Prosedürü gerçekleştiren diş hekimi muhtemelen her üç ayda bir takip ziyaretleri yapacak ve ardından yılda en az iki kez ameliyat bölgesinin içini ve dışını temizlemek için önleyici sağlık ziyareti yapacaktır.

William

Adım William Royer ve karmaşık bilimsel verileri yazma konusunda deneyimli bir tıp yazarıyım. İmmünoloji ve hematoloji alanlarında uzmanım. Doktorlar, hemşireler ve hasta savunucuları da dahil olmak üzere çeşitli sağlık profesyonelleriyle yakın bir şekilde çalışmaktan büyük ilham alıyorum.