Tunus’ta çene ameliyatı fiyatları

tunus çene cerrahi̇si̇ fi̇yati 1
Tarafından yazılmıştır William

Tunus’ta çene cerrahisi hakkında bilmeniz gereken her şey! Tunus’ta ortalama fiyat nedir? Tunus’ta başarılı çene cerrahisi için tavsiyelerimiz.

EniyiKlinik.com sizi Tunus’taki çene cerrahisi hakkında bilgilendirir ve nitelikli cerrahlarla bir operasyon rezervasyonu yapmanıza yardımcı olur. Bu içerik yalnızca bilgi amaçlıdır ve bir tıp uzmanının tavsiyesinin yerini alması amaçlanmamıştır.

Tunus’ta çene cerrahisi fiyatları

Tunus’ta çene cerrahisinin ortalama maliyeti 1.800 Avro’dur. İhtiyaçlarınıza bağlı olarak fiyat 1600 avro ile 2000 avro arasında değişebilir.

ProsedürFiyat Tunus
Çene ameliyatı1800 €

Çene cerrahisi nedir?

Tunus’ta çene cerrahisi esas olarak çene kemiğindeki düzensizlikleri düzeltmek ve iskelet çıkıntıları gibi durumları tedavi etmek için kullanılır. Ameliyat, çeneyi ve dişleri yeniden hizalayarak görünümlerini ve işlevlerini iyileştirmeyi amaçlar.

Genellikle diğer ortodontik tedavilerin tek başına sorunu çözemediği en ciddi yanlış hizalama vakalarında kullanılır.

Çene cerrahisi veya ortognatik tedavi, yetişkinlerde sadece diş telleri ile düzeltilemeyen ciddi çene deformiteleri için bir tedavi seçeneğidir.

Tunus’taki tedavi, sabit diş telleri ile bir tedavi aşamasını ve ardından diş telleri yerindeyken çene ameliyatını içerir. Bunu, ısırığı düzeltmek için sabit apareyin takıldığı kısa bir aşama takip eder.

Çene cerrahisi, dişlerin bir araya gelebilmesi ve diş telleri tarafından kolayca düzeltilebilmesi için çeneleri doğru konuma getirmek için gereklidir. Çene cerrahisi, çene deformitesinin zorluğuna ve etiyolojisine bağlı olarak bir veya her iki çeneyi de içerebilir. Bu karar ortodontistiniz ve cerrah tarafından tedaviden önce veya tedavi sırasında alınır.

Sonuçlar: Çene cerrahisi şunları yapabilir

• Isırık hizalamasını iyileştirme
  • Çiğneme ve yemeyi kolaylaştırır
  • Konuşma ve yutma problemlerini düzeltme
  • Diş minesinin ve dişlerin bozulmasını önlemek için dişlerin aşırı aşınmasını ve gıcırdatılmasını önler.
  • Çene kapanış problemlerini düzeltir
  • Çenenizi yüzünüzün dengesi ve simetrisi ile yeniden hizalayarak overbite, crossbite, underbite, reverse bite ve small chine gibi problemleri çözer.
  • Dudakların rahatça kapanmasını sağlar
  • temporomandibular eklem (TME) rahatsızlıklarının neden olduğu ağrıları azaltır.

ORTOGNATİK TEDAVİYİ ÖNLEMENİN TEHLİKELERİ

Hastalar genellikle prosedürün gerekli olup olmadığını sorarlar ve her zaman olduğu gibi seçim size aittir.

Yapabileceğimiz tek şey, çenenizi doğru ve sabit bir konuma getirmekten kaçınırsanız olası sonuçlar konusunda sizi uyarmaktır.

Bunu yaparsanız, yüz ağrısının yanı sıra TME ağrısı ve işlev bozukluğu geliştirme riskiyle karşı karşıya kalırsınız.

William

Adım William Royer ve karmaşık bilimsel verileri yazma konusunda deneyimli bir tıp yazarıyım. İmmünoloji ve hematoloji alanlarında uzmanım. Doktorlar, hemşireler ve hasta savunucuları da dahil olmak üzere çeşitli sağlık profesyonelleriyle yakın bir şekilde çalışmaktan büyük ilham alıyorum.